Knauf Insulation predstavlja novo trajnostno strategijo Za boljši svet – For a Better World

Iztok Kamenski Uncategorized @sl

Nova korporativna trajnostna strategija podjetja Knauf Insulation je
opredeljena s konkretnimi in jasnimi cilji za leto 2025. Tudi v slovenskem deli Knauf Insulation se veselijo, da bodo imeli ključno vlogo v tej novi viziji in s tem pomagali vsem deležnikom pri doseganju trajnostnih ambicij.

Nova strategija razkriva njihove trajnostne ambicije v prihodnosti in se osredotoča na štiri ključne trajnostne cilje:

  • postaviti ljudi na prvo mesto,
  • doseči brezogljično poslovanje,
  • zagotavljati krožno gospodarstvo in
  • soustvarjati boljše zgradbe.

Trajnostna strategija podjetja Knauf Insulatuon temelji na njihovih trajnostnih uspehih zadnjega desetletja. Od leta 2010 do 2019 so med drugim npr. zmanjšali emisije in porabo energije za 23%; zmanjšali so stopnjo nezgod za 56% ter zmanjšali odvoz odpadkov na odlagališča za 67%.

Ob predstavitvi nove strategije je Jean-Claude Carlin, KI Group CEO, dejal: „Dolgoročno smo se zavezali, da bomo pokazali, kako bomo dosegli vsak trajnostni cilj. Postavili pa smo tudi konkretne, merlive in kratkoročne cilje za leto 2025, ki jih moramo vsi začeti dosegati že sedaj. Bistveno je, da je sedanje vodstvo odgovorno za napredek v smeri naše dolgoročne vizije in da problemov ne prepustimo naslednji generaciji.”

Produkt načrtnega dela je tudi nova lokalna dolgoročna strategija razvoja lokacije Knauf Insulation v Škofji Loki o kateri Danilo Kolenc, General manager KI OEM EMEA pravi: “Dolgoročna strategija podjetja – Masterplan, ki smo jo pripravili v zadnjem letu, je postala naš kompas. Preko Masterplana smo artikulirali našo vizijo razvoja in postaja ključen za komunikacijo z notranjimi in zunanjimi udeleženci.”

Trajnostnost opredeljuje vse, kar počnejo. Njihovi izdelki prihranijo energijo, zmanjšujejo emisije in poskrbijo, da so stavbe primerne za prihodnost. Imajo izkušnje in strokovno znanje, s katerimi lahko zagotovijo, da vse njihove stranke dosežejo svoje trajnostne ambicije.

Njihova naloga je tudi, da pomagajo kupcem, saj se gradbena industrija spreminja, regulativa pa postaja vse bolj zahtevna v smislu okoljske odgovornosti.

Kot smo že omenili strategija Za boljši svet (For A Better World) temelji na štirih ključnih trajnostnih stebrih, ki imajo za leto 2025 tudi konkretne, merljive cilje.

  • Postaviti ljudi na prvo mesto:
    • Zavzemajo se za varnost, gradnjo kulture zdravja in dobrega počutja.
    • Imeti želijo najbolj zavzete zaposlene ter najbolj predane in usmerjene voditelje znotraj panoge.
    • Še naprej bodo gradili na vzpodbujanju raznolikosti, zaradi katere je podjetje tako uspešno.
    • V skupnosti, kjer delajo, želijo delovati kot pozitivna sila.
  • Doseči brezogljično poslovanje:
    • Zavezani so k zmanjšanju ogljičnega odtisa na vseh področjih njihovega delovanja.
    • Prizadevali si bodo za brezogljično poslovanje.
  • Zagotavljati krožno gospodarstvo
    • Poiskali bodo načine za uporabo takšnih virov, ki imajo minimalen vpliv na okolje.
    • Na odlagališče ne bodo več vozili odpadkov.
    • Zmanjšali bodo vpliv njihove embalaže na okolje.
  • Soustvarjati boljše zgradbe
    • Nadaljevali bodo z inovacijami in ustvarjanjem novih, okolju prijaznejših rešitev.
    • Še naprej se bodo zavzemali za učinkovite, varnejše in trajnostne stavbe, primerne za prihodnost.
    • Njihovi lastni objekti bodo zgrajeni oz. prenovljeni po standardih trajnostne gradnje.

Več o trajnostni strategiji podjetja Knauf Insulation in o njihovih rešitvah si lahko preberete na: https://www.knaufinsulation.si/o-podjetju/za-boljsi-svet

Z več kot 60-letnimi izkušnjami v izolacijski industriji Knauf Insulation trenutno zaposluje več kot 5.500 ljudi v 37 proizvodnih obratih v več kot 35 državah. Kanuf Insulation Škofja Loka je eden od najpomembnejših delov korporacije Knauf Insulation, saj z več kot 500 zaposlenimi predstavlja pomembno razvojno, proizvodno in prodajno središče.

Knauf Insulation je del skupine Knauf, ki ima okoli 35.000 zaposlenih po vsem svetu z več kot 250 tovarnami v več kot 90 državah in prodajo v višini 10 milijard EUR (leta 2018). Skupina Knauf je bila ustanovljena leta 1932 in ostaja neodvisno družinsko podjetje, ki ga vodijo vrednote partnerstva, zavzetosti, podjetništva in človečnosti.