
- Ta dogodek je minil.
Okrogla miza – Priložnosti in izzivi vzpostavljanja svetovalne kontaktne točke “vse na enem mestu”
7 marca , 10:15 dop - 1:30 pop
DOGODKI Navigation

Za uresničitev ciljev evropske strategije Val prenove si moramo prizadevati za hitrejšo in obsežnejšo prenovo stanovanjskih stavb. Novost med ukrepi na tem področju in pomembno obliko podpore prenovi predstavlja vzpostavitev svetovalnih točk po načelu »vse na enem mestu« (angl. One Stop Shop, OSS) za prenovo stavb. Po Direktivi o energetski učinkovitosti stavb (EU/2024/1275) morajo države vzpostaviti te točke na vsakih 80 tisoč prebivalcev oz. glede na večji obseg potencialnih stavb za prenovo na določenem območju. Zagotavljale naj bi tehnično pomoč in “na enem mestu” (OSS) združevale deležnike prenove, med drugim lastnike stavb, upravne, finančne in ekonomske deležnike, kot so mala, srednja in mikro podjetja, ki prenovo izvajajo.
Vsebina okrogle mize
Na okrogli mizi želimo najprej spregovoriti o izzivih delovanja OSS in priložnostih, ki jih vključevanje v OSS predstavlja za deležnike v občinah (tudi za proizvajalce, dobavitelje, izvajalce del, ponudnike storitev, projektante). Le integrirana storitev podpore pri prenovi stavb bo lahko okrepila obseg prenove. Predpogoj uspešnega povezovanja deležnikov OSS pa je v razumevanju koristi, ki jih deležnikom takšno sodelovanje prinaša. V drugem delu okrogle mize pa se bomo posvetili znanjem in spretnostim, ki jih sodelujoči v OSS potrebujejo, da bo svetovanje zares celovito in da bo doseglo namen, to je pospeševanje celovite prenove stavb. V OSS bodo vključeni štirje strokovni profili strokovnjakov – pravni, tehnični, družbeni in gospodarski.
Dogodek bo potekal v organizaciji GI ZRMK (kontakt: usposabljanje@gi-zrmk.si) in je za vse udeležence brezplačen.