Za nami so prve tri poslovne delavnice projekta BUILD UPON in nabral se je že zajeten nabor ovir trajnostni gradnji ter priporočil za njihovo reševanje, ki vam jih posredujemo v pripetem dokumentu ter vas vabimo in spodbujamo, da se vključite v odprti forum na našem e-izobraževalnem portalu – vaše mnenje je pomembno in s tem, da se vključite v komunikacijo z navedbo vaših ovir in predlogov, si odpirate vrata za vključitev le-teh v 2. različico Slovenske nacionalne strategije prenove stavb. S tem pa lažje delo in poslovanje v prihodnosti.
Kot najbolj izstopajoči oviri trajnostni gradnji se izpostavljata pomanjkanje znanja in relevantnih informacij o trajnostni gradnji na vseh ravneh ter pomanjkanje primerov dobrih praks. Pri slednjih dodatne “težave” povzročajo slabi primeri “dobrih” praks, ki jih je pri nas preveč, to je situacije, kjer s prenovo doseženi primeri trajnostne gradnje zaradi neustreznega vzdrževanja ne dosegajo načrtovanih prihrankov.
Težavo pomanjkanja znanja o trajnostni gradnji smo se v GBC Slovenia odločili “reševati” z uvedbo e-izobraževalnega portala, na katerem ponujamo brezplačno znanje in informacije o trajnostni gradnji. Naš cilj je doseči najširši obseg ciljnega občinstva, od strokovnjakov do industrije in končnih uporabnikov ter tako dvigniti ozaveščenost ter na drugi strani vzporedno s tem porabo. Skratka: sprožiti PRENOVITVENO REVOLUCIJO.
Za izvedbo PRENOVITVENE REVOLUCIJE pa nam je neogibno potrebna podpora Vas – naših članov. S sredstvi, ki smo jih pridobili s projektom, bomo financirali široko promocijsko kampanjo, usmerjeno v promocijo uporabe vsebin e-izobraževalnega portala SustainBuild. Dobro razvite informacijske kanale pa imete tudi Vi – naši člani. Pozivamo Vas, da jih vključite v naša naprezanja za sproženje PRENOVITVENE REVOLUCIJE, da z usklajeno akcijo (concerted action je lep izraz v angleščini) potenciramo naše učinke. Prosimo Vas, da ob tem pozabite na paranojo konkurence – trajnostno prenoviti je treba do okvirno 85% stavbnega sklada in v tem obsegu je dovolj in še preveč prostora za prav vse ponudnike! Pomemben je le sprožitveni moment, da se zadeve začnejo premikati in ta je nastopil SEDAJ.